Club van 50

20 september 2023 15:30

Jeugdfonds en Club van 50!

Beste blauw-witters,

Afgelopen zomer is vanuit het Jeugdbestuur een Jeugdfonds opgericht voor onze jeugdafdeling. Op dit fonds kan geld gestort worden voor allerlei zaken (kleding, tassen, materialen, etc) ten behoeve van onze jeugd!

Word lid van de Club van 50

Graag brengen we de Club van 50 ook weer tot leven! Het geld dat hiermee opgehaald wordt, zal op het jeugdfonds gestort worden. Op onze website is een speciale pagina hiervoor aangemaakt. Ga naar de site en wordt lid van de Club van 50! #delenmetfamilieenvriendenmag!

<< meld u aan >>

Dit seizoen eindigt ook het contract voor de kleding van de club. Dit jaar zal het hier en daar even behelpen zijn, maar het streven is dan ook om dit jaar het Jeugdfonds goed te vullen, zodat we met ingang van volgend seizoen naast de wedstrijdtenues, ook mooie trainingspakken en voetbaltassen kunnen aanschaffen voor onze jeugdspelers. Zodra een aanschaf is gedaan, zal dit uiteraard kenbaar gemaakt worden.

Ook als je naast de Club van 50 (extra) zou willen sponsoren, als individu, als opa of oma of als ondernemer, neem dan contact op met Stephan de Vries of met Louis v.d. Vlag.

Met sportieve groet,

Stephan (0610762959) en Louis (0625421528).