75 joar lid van de vvValthermond

28 oktober 2021 21:45

Een uniek feit speelde zich afgelopen zaterdag af in de bestuurskamer van VV Valthermond. Jelke Bosch en Paul Wardenburg werden namelijk gehuldigd voor het feit dat zij 75 jaar onafgebroken lid zijn van de plaatselijke trots. Bosch bereikte deze mijlpaal zelfs vorig jaar al, maar vanwege de covid-19 perikelen bleef de huldiging uit. Dat ieder nadeel ook een voordeel heeft bleek ook nu weer. Dit gaf de vereniging namelijk de kans om de huldiging te combineren. Niet alleen zijn beide heren namelijk 75 jaar lid van VV Valthermond, maar zijn het al die jaren ook al gezworen kameraden, speelden ze samen in de hoofdmacht en maakten jarenlang deel uit van het bestuur. Nog steeds bezoeken de ras Valthermonders als het even kan de wedstrijden van hun club en is de wil om te winnen nog immer aanwezig. Als dank voor hun bewezen diensten werd zowel Bosch als Wardenburg al eens benoemd tot ere-lid van de vereniging.

DSC00057.jpg

DSC00031.jpg