In memoriam Trijnus Luik

8 september 2021 10:45

Maandag 06 september jl. bereikte ons het droevige bericht dat ons lid Trijnus Luik op de leeftijd van 72 jaar was overleden. Hoewel we wisten dat Trijnus zijn gezondheid achteruit ging kwam zijn overlijden voor ons toch nog onverwacht. Trijnus heeft als voetballer bij onze vereniging in de jeugd gespeeld. Nadat hij gestopt was met voetballen werd hij een vaste supporter van Valthermond 1. Vele jaren miste hij geen uit en of thuiswedstrijden van Valthermond 1. Ook was Trijnus iedere zaterdagmorgen tegen 11:00 uur in de kantine. Hier dronk hij dan vaak samen met Jan Eerenstein een pilsje en ging daarna weer op zijn bromfiets naar huis. Trijnus Luik, een van onze trouwste supporters is niet meer onder ons.
Wij, de vv Valthermond wensen de familie Luik veel sterkte toe met het verwerken van dit verlies.
Bestuur, voorzitter