Poiesz Jeugdsponsoractie 2019

12 februari 2019 19:15

Vanaf maandag 11 februari t/m zondag 7 april doet voetbalvereniging Valthermond mee aan de Poiesz Jeugdsponsoractie. Je ontvangt een munt bij iedere 10 euro aan boodschappen en er zijn ook wekelijks aanbiedingen waarbij je extra munten kunt ontvangen. De munten worden gratis verstrekt aan de kassa.

De koker voor de Jeugd Sponsor Munten voor onze vereniging staat bij de Poiesz in Musselkanaal. De ontvangen munten kunnen hierin worden gegooid. Hoe meer Jeugd Sponsor Munten er in onze koker worden gedaan hoe meer sponsorgeld er aan het einde van de actie door Poiesz Supermarkten aan ons wordt uitgekeerd. Het sponsorgeld komt ten goede aan onze jeugd.

Laten we de komende 8 weken onze boodschappen bij de Poiesz halen en er met elkaar een succesvolle actie van maken!