Oliebollenactie vv Valthermond

20 december 2018 14:00

Op maandag 31 december 2018 komt de voetbalvereniging weer huis-aan-huis langs in Valthermond met hun overheerlijke oliebollen. Met het kopen haalt u niet alleen deze lekkernij in huis, maar steunt u ook onze voetbalvereniging!

Houd er dus rekening mee dat wij op maandag 31 december 2018 tussen 10:00 uur en 12:00 uur bij u aan de deur komen om ze te verkopen. Wilt u echter genieten van vers gebakken en warme oliebollen, kom dan gerust op zondag 30 december 2018 langs in de kantine (tussen 08:00 uur en 16:00 uur).

De prijs bedraagt € 6,- voor 10 oliebollen en € 10,- voor 20 oliebollen. We hebben dit jaar naast de traditionele oliebollen ook weer oliebollen met krenten!