Geslaagde sponsoravond bij v.v. Valthermond

13 februari 2018 11:00

Vrijdag 2 februari organiseerde de sponsorcommissie van voetbalvereniging Valthemond een sponsoravond in de vernieuwde kantine. Om 20:00 uur werd de avond geopend door Edwin Többen (voorzitter van de sponsorcommissie)

<<Sfeer impressie sponsoravond>>

met een dank woord richting de sponsoren van onze club voor hun aanwezigheid en hun sponsoring van afgelopen jaren. De sponsoring zit in de lift op sportpark de Meent, dit kun je ook zien aan de hoeveelheid aan reclameborden die op het hoofdveld zijn komen te hangen het afgelopen jaar.

Waar In eerdere edities sprekers (bekende oud voetballers) naar de Meent kwamen heeft de sponsorcommissie een ander weg in geslagen door de Sponsoren te trakteren op een gezellige avond met hapje en drankje. Vorig jaar een Whisky proeverij en een heerlijk stukken vlees op de BBQ lag. Hadden we dit jaar een Cocktail Party, georganiseerd door Slijterij Muthert uit Musselkanaal. Daarnaast met weer een heerlijke Argentijnse Steaks (Entrecote en Rib Eye) bereid door Albert Wever, op een BBQ gemaakt van een oliedrum gestook op houtskool.

We kunnen, met een grote opkomst, terugkijken op een zeer geslaagde avond. Met veel positieve reacties.

De volgende sponsoravond, staat gepland voor april 2019.

Sponsorcommissie

vvValthermond