Nieuwe hoofdsponsor voor Valthermond

28 september 2020 20:00

Valthermond heeft in Zandstra Totaalonderhoud een nieuwe hoofdsponsor gevonden. Zandstra Totaalonderhoud wordt daarmee de opvolger van Greven Assurantiën dat negen jaar het shirt van de Valthermondse hoofdmacht sierde. Greven blijft wel actief binnen de club, want het bedrijf neemt nu de sponsering van de tweede selectie voor haar rekening.

Hoewel gevestigd in Stadskanaal is Zandstra Totaalonderhoud al jarenlang gelieerd aan de voetbalvereniging Valthermond. Eigenaar Bert Eling is geboren en getogen in het lintdorp en speelde vele jaren in de Mondker hoofdmacht. Met Zandstra Totaalonderhoud steunde Eling Valthermond de afgelopen jaren ook reeds. Nadat bekend werd dat Greven Assurantiën zou stoppen als hoofdsponsor gaf Eling direct aan dat hij graag de opengevallen positie in zou willen nemen.

Afgelopen donderdag werd de overeenkomst officieel bevestigd met het zetten van de handtekeningen onder het contract.

zandstra_001vredactie.jpg

zandstra_002vredactie.jpg