Groenploeg verrast met schenking zitmaaier + oprijwagen

29 september 2020 18:00

Afgelopen vrijdag werd de groenploeg aangenaam verrast. Dit door de levering van een zitmaaier + oprijwagen. Deze geste kwam van onze hoofdsponsor Zandstra Totaalonderhoud uit Stadskanaal. De groenploeg is nu in het bezit van een prachtige zitmaaier met daarbij ook nog een oprijwagen. Het geheel is geschonken door onze hoofdsponsor Zandstra Totaalonderhoud en de groenploeg als ook de vereniging zijn daar dan ook heel blij mee. De groenploeg als ook de vereniging willen Zandstra Totaalonderhoud dan ook hartelijk bedanken voor deze mooie geste. Binnen de groenploeg is nu al een strijd ontbrandt wie de regie en eerste man op de zitmaaier wordt. Op bijgaande foto"s de groenploeg bij de geleverde zitmaaier en oprijwagen, dit met inachtneming van de 1,5 mtr afstand t.o.v. elkaar.

zitmaaier001.jpg