Dames 30+ inclusief afterparty

21 oktober 2019 15:00

Ook dit seizoen hebben de dames van 30+ er voor gezorgd, dat er een DJ in de kantine van de voetbalvereniging zou komen. Dit gebeurde afgelopen vrijdagavond 18 oktober 2019.

Na het spelen van enkele wedstrijden van 20 minuten tegen Nieuw Buinen, KSC en NWVV/Titan kon iedereen genieten van de aangeboden hapjes. Verder kon er flink worden gedanst op de muziek.

Het was een zeer gezellige avond, waarbij de teams lang nagenoten tezamen met de vele aanwezige supporters (voornamelijk de spelers van de JO19), waarbij zich later op de avond de spelers van de 35+ en 45+ toevoegden.