Dames 30+ inclusief afterparty

15 april 2019 15:30

Afgelopen vrijdagavond 12 april 2019 speelden de dames van 30+ hun wedstrijden op Sportpark de Meent. Zowel de dames van 30+, de heren van 35+ en de heren van 45+ spelen een competitie door middel van een soort mini-toernooi op enkele vrijdagen in een seizoen. Dit mini-toernooi wordt afgewerkt op halve voetbalvelden met 7x7 spelers.

De dames van 30+ zitten deze competitie ingedeeld bij de dames van SVBC, Sweel en Nieuw-Buinen. Nadat elk team drie wedstrijden had gespeeld, immers ieder speelt een keer tegen elkaar, hadden de dames van 30+ ervoor gezorgd, dat er een DJ zou komen en werden er hapjes onder alle teams verdeeld.

Naast de aanwezige teams, waren er diverse supporters aanwezig en kwamen ook de herenteams later op de avond gezellig binnendruppelen. Er mag wel gesteld worden dat dit uitmondde in een zeer gezellige en tevens geslaagde avond.